Technikai adatok: MÉRETE: 57 × 20 × 17 magas cm ANYAGA: prémium minőségű mahagóniból készült hajótest, bőr ülések, króm kiegészítők TARTOZÉKOK: a motorcsónak tömör fából készült talpazaton fekszik. A talpazatnak köszönhetően könnyen elhelyezhető a bútoron. CSOMAGOLÁS: a makettet összeszerelve, biztonságos fa védőkeretben és dobozban forgalmazzuk.A hajó történeteAchille Castoldi 1940-ben, Arno nevü hajójával 81,10mph-ra módosította az új sebességrekordot a 400kg-oshajóosztályban. 1953-ban elhatározta az abszolút rekord felállítását. Utasítására építettek egy három-testű hidroplánt a 800kg-os osztályban.A motor elkészítését egy új, feltörekvő versenyautó készítőre, Enzo Ferrarira bízta. Ferrari ellátta a hajót egy 375V-12 hengeres, 4493,7 cc és 385 LE Grand Prix motorral, mely a kétélű propellert 10000 szer forgatta meg percenként. Campione d Italia 1953 januári versenyén Castoldi által vezetett Arno IX egy nem hivatalos mérés alkalmával a próbaútján, meghaladta a 124 mph, megdöntve a duplakihajtású rekordot is. A verseny alkalmával riválisa Mario Verga 125,68 mph-ra, majd 2 héttel később 140,74mph-re módosította azt. Castoldi nem adta fel. Az Arno IX et egy új metanol, 4,5l-es, 600LE iker kompresszoros motorral szerelte fel. Ferrari elküldte Stefano Meazza-t a főmérnökét is, hogy segítse a felkészülést.1953 október 15-én reggel Achille Castoldinak sikerült megdöntenie a 800kg-os sebességrekordot, a dupla kihajtású hajóosztályban 150, 49 mph-ra módosítva azt. Castoldi 1954-ben visszavonult a versenyzéstől és eladta a hajót Nando del Orto-nak, aki kisebb átalakítások után még évekig versenyzett. Legjobb eredménye egy 2. hely 1965-ös Világbajnokságon, a 900 kg-os hajóosztályban.Ismertető a készítésrőlA Ferrari Hydroplane teljes egészében kézzel készített makett. A méretarányos hajó több száz munkaóra ráfordítással és nagy hozzáértéssel készült, eredeti tervek, részletes rajzok és festmények alapján. A palánkozott technikával készített dísztárgy elkészítésénél nem használtak előre összeállított fa építőkészleteket. A hajó pazar megjelenése a tükörfényes felületnek köszönhető, melyet a többrétegű lakk és a tökéletes felületi csiszolás eredményez. A hajó lenyűgöző részletei közé sorolhatóak a fényes króm és sárgaréz elemek, a részletes műszerfal, és a bőr ülések. A valódi bőrből készült ülések a kor eleganciáját sugallják. A Ferrari Hydroplane mielőtt elhagyja a műhelyet, alapos minőség-ellenőrzési folyamaton megy keresztül, amely biztosítja, hogy egy hiteles és tökéletes terméket nyújtunk át megvásárlásakor.AJÁNLJUKLakások, irodák, közösségi terek (hall, lobby, recepció, stb.) bútorok kiegészítőjeként. Különleges születésnapi, emlékezetes esküvői ajándék, vagy mint a kollégák megbecsülésének emlékeként céges ajándék.ÉRDEKESSÉGA hajó a Feng Shuiban a gazdagságot jelenti, illetve azt a gondolatot ébreszti, hogy egy pénzzel megrakott hajó úszik felénk a vízen. A hajó új karrier lehetőségeket is hozhat, de vigyázzunk vele, hogy eleje ne nézzen kifelé az ajtón mert úgy kiviheti a pénzt a házból!TISZTÁN TARTÁSA:Sokan kérdezik, hogy a megvásárolt hajót, hogyan tudnák meg védeni a kosztól, portól. Ehhez különböző megoldásokat nyújtunk, ilyen a vitrin és a porpisztoly. A hőingadozás, páratartalom változás miatt a hajótesten bekövetkezett repedésekért felelősséget nem vállalunk.